اعضای کمیسیون آموزشی و تحقیقات مجلس به سفرهای استانی می روند
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
اعضاي کميسيون آموزشي و تحقيقات مجلس به سفرهاي استاني مي روند
 
اردبیل / واحد مرکزی خبر/ اجتماعی 

اعضای کمیسیون آموزشی و تحقیقات مجلس هر ماه به صورت گروهی برای ارتباط و آشنایی با دانشگاه های مختلف استانها ، به سفرهای استانی اعزام می شوند.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز در سفر به استان اردبیل با بیان این مطلب افزود : بنای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم شورای اسلامی این است که اسناد بالادستی مثل نقشه جامع علمی کشور، طرح تحول بنیادین علوم انسانی و سایر موارد را از روی کاغذ به مرحله اجرا درآورد.
زاهدی با اشاره به سفرهای استانی اعضای کمیسیون آموزش افزود: ضمن اینکه بحث نظارتی را در حوزه های آموزش عالی، آموزش پزشکی، فنی و حرفه ای فراموش نمی کنیم، به همین منظور در هیأت رئیسه کمیسیون مصوب شد برای اعضای کمیسیون آموزش سفرهای استانی ترتیب دهیم.
وی گفت : اعضای کمیسیون، هر ماه به چند گروه مختلف برای سفرهای استانی تقسیم می شوند ، آنها در این سفرها به تمام دانشگاه های استانها و مراکز آموزشی سر می زنند و از نزدیک با مسائل و مشکلات این مراکز و نقاط محروم آشنا می شوند.
وی هدف از برگزاری این جلسه در دانشگاه آزاد استان اردبیل را پیگیری موضوع مدارس هیئت امنایی بیان کرد و افزود : این مسئله یک سال است که در فوریت‌های کمیسیون جا دارد و تا 6 ماه دیگر قانونی به صحن می‌آید که تمام هدف کمیسیون آموزش کمک به اداره این نوع مدارس است.
زاهدی با بیان اینکه بحث مربوط به نحوه درس دادن معلمان نیز بسیار اهمیت دارد، افزود: در دروس ابتدایی نیاز به اصلاحاتی است که باید با کمک معلمان و کارشناسان آموزش و پرورش انجام شود . 
وی با بیان اینکه در صورت تصویب این طرح در مورد بحث جذب نیرو ،بازنشستگی نیروهای مازاد و ارتقای کمی و کیفی پرورشی نمی توان به زودی نتیجه گیری کرد ،افزود : با برگزاری این جلسات می توان بهترین نتیجه گیری را انجام داد. 
0002

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ جمعه 6 تير 1393برچسب:, ] [ 1:22 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 114888
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1